***دختری از جنس غم***







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دیشـــــب باز ذلم تنگ تو شد

دیشـــــــــب باز گریه کردم

دیشــــــــــب باز شیرین تر از شیرین در عشق بودم

ودیوانه تر از فرهاد در فراق

دیشــــــــــب باز مجنون لبخند تو شدم ولیلی نگاهت

دیشــــــــب همه افسانه های عاشقی در من تبلور یافت

دیشـــــــــــب باز نقاشی کشیدم

نقاشــــــــی بودنت را زیبا بود

دیشـــــــــــب باز دلم قربانی کردم

قربانـــــــــی رویای تو

چـــــقدرشیرین است رویای تو

عشــــقـــــــــم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somayeh در 20:51 | |